GDPR
Acord privind Prelucrarea Datelor Clienților
Cine suntem noi?
Imperial Agency este o agenție imobiliară activă pe piața din Onesti
Adresa site-ului nostru web este:
www.imperialcenteragency.ro
Mai avem pagina activa si pe Instagram sau Facebook.
Colecteăm datele cu caracter personal în urmatoarele modalități: direct de la dumneavoastra (acordate pe site, email, rețele de socializare ori prin alte mijloace de comunicare), din rapoartele traficului înregistrat de serverele care găzduiesc site-ul, din retele sociale precum și prin intermediul cookie-urilor.
Ce date personale colectăm și de ce le colectăm
Preluăm datele dumneavoastră perdonale din:
- Comentarii
- Mass-media
- Formulare de contact
- Cookies
- Newsletter
- Google Analytics
- Conținut încorporat de pe alte site-uri web
Pentru a vă putea răspunde solicităriilor formulate de dumneavoastă prin intermediul formularelor disponibile pe site sau pe paginile rețelelor sociale, prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal furnizate – denumite in continuare „Date cu caracter personal”, dupa cum urmeaza:
Nume, prenume, numărul de telefon mobil/fix, adresa de email sau orice altă informație cu caracter personal pe care ne-o oferiți în mod explicit.
Continutul comentariului transmis și subiectul acestuia, conținutul documentelor atașate și transmise către Imperial Agency;
Informații privind utilizarea siteului de către dumneavoastră, cum ar fi data și ora la care ați accesat websiteul, inclusiv adresa IP publica, Device ID public și date similare despre dumneavoastră.
Atunci când vizitatorii postează comentarii, completează formularul de contact sau de abonare la newslettet pe site sau pe rețelele sociale, colectăm datele afișate în formularele respective, precum și adresa IP a vizitatorului și șirul de agent de utilizator al browserului pentru a ajuta la detectarea spamului.
Un șir anonimizat creat de la adresa dvs. de e-mail (denumit și hash) poate fi furnizat serviciului Gravatar pentru a vedea dacă îl utilizați. Politica de confidențialitate a serviciului Gravatar este disponibilă aici: https://automattic.com/privacy/. După aprobarea comentariului tău, poza ta de profil este vizibilă publicului în contextul comentariului tău.
Dacă încărcați imagini pe site-ul web sau pe rețelele sociale, ar trebui să evitați încărcarea de imagini cu date de locație încorporate (GPS EXIF) incluse. Vizitatorii site-ului web pot descărca și extrage orice date despre locație din imaginile de pe site.
Dacă lăsați un comentariu pe site-ul nostru, puteți opta pentru a vă salva numele, adresa de e-mail și site-ul în cookie-uri. Acestea sunt pentru confortul dvs., astfel încât nu trebuie să completați din nou datele dvs. când lăsați un alt comentariu. Aceste cookie-uri vor dura un an.
Dacă vizitați pagina noastră de conectare, vom seta un cookie temporar pentru a stabili dacă browserul dvs. acceptă cookie-uri. Acest cookie nu conține date personale și este aruncat la închiderea browserului.
Când vă autentificați, vom configura, de asemenea, mai multe cookie-uri pentru a vă salva informațiile de conectare și opțiunile afișate pe ecran. Cookie-urile de conectare durează două zile, iar cookie-urile cu opțiuni de ecran durează un an. Dacă selectați „Amintiți-vă de mine”, autentificarea dvs. va persista două săptămâni. Dacă vă deconectați din cont, cookie-urile de conectare vor fi eliminate.
Dacă editați sau publicați un articol, un cookie suplimentar va fi salvat în browserul dvs. Acest cookie nu include date personale și indică pur și simplu ID-ul postării articolului pe care tocmai l-ați editat. Expiră după 1 zi.
Articolele de pe acest site pot include conținut încorporat (de exemplu, videoclipuri, imagini, articole etc.). Conținutul încorporat de pe alte site-uri web se comportă exact ca și cum vizitatorul ar fi vizitat celălalt site.
Aceste site-uri web pot să colecteze date despre dvs., să utilizeze cookie-uri, să includă urmărirea suplimentară a terților și să monitorizeze interacțiunea dvs. cu acel conținut încorporat, inclusiv urmărirea interacțiunii dvs. cu conținutul încorporat, dacă aveți un cont și sunteți conectat la site-ul respectiv.
Dacă lăsați un comentariu, comentariul și metadatele sale sunt păstrate la nesfârșit. Astfel putem recunoaște și aproba orice comentarii de urmărire în mod automat în loc să le păstrăm într-o coadă de moderație.
Scopurile Prelucrarii
Atunci când vizitatorii optează pentru abonarea la un newsletter, colectăm datele afișate în formularul de abonare, respectiv adresa de email în vederea
pentru furnizarea bunurilor și serviciilor oferite de către societatea noastră, cuprinzând acțiunile specifice acestei activități inclusiv pentru a permite folosirea cât mai optimă a siteului și în scopul obținerii de informații statistice pentru îmbunătățirea serviciilor noastre;
în scop de marketing,
pentru a se conforma oricăror solicitări formulate de dumneavoastră
pentru administrarea sigură a sistemului informatic și în scopul evitării activităților infracționale
Pentru utilizatorii care se înregistrează pe site-ul nostru (dacă există), stocăm și informațiile personale pe care le furnizează în profilul lor de utilizator. Toți utilizatorii pot vedea, edita sau șterge informațiile personale în orice moment (cu excepția faptului că nu își pot schimba numele de utilizator). Administratorii site-ului web pot vedea și edita informațiile respective.
Ce drepturi ai asupra datelor tale
Dacă aveți un cont pe acest site sau ați lăsat comentarii, puteți solicita să primiți un fișier exportat cu datele personale pe care le deținem despre dvs., inclusiv orice date pe care ni le-ați furnizat. De asemenea, puteți solicita să ștergem orice date cu caracter personal pe care le deținem despre dvs. Aceasta nu include date pe care suntem obligați să le păstrăm în scopuri administrative, legale sau de securitate.
Dacă v-ați declarat consimțământul cu privire la anumite activități de prelucrare, puteți retrage acest consimțământ în orice moment cu efecte viitoare. O astfel de retragere nu va afecta legalitatea prelucrării anterior retragerii consimțământului.
În baza condițiilor prevăzute de legislatia aplicabilă (GDPR), aveți următoarele drepturi:
Dreptul de acces: Aveți dreptul de a vi se comunica, la cerere, dacă datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate, și dacă da, aveți dreptul de a solicita accesarea acestora. Informațiile includ, printre altele, scopurile prelucrării, categoriile de date cu caracter personal afectate și destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le-au fost divulgate sau le vor fi divulgate datele dumneavoastră cu caracter personal.
Aveți dreptul de a obține o copie a datelor cu caracter personal prelucrate. Pentru copii suplimentare, vă putem percepe o taxă rezonabilă, în baza costurilor administrative.
Dreptul la rectificare: Aveți dreptul de a obține din partea noastră rectificarea datelor dumneavoastră cu caracter personal incorecte. În funcție de scopurile prelucrării, aveți dreptul de a completa datele cu caracter personal incomplete, inclusiv prin intermediul unei declarații suplimentare.
Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”): Aveți dreptul de a ne solicita să vă ștergem datele cu caracter personal.
Dreptul la restricționare: Aveți dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal. În acest caz, datele respective vor fi marcate și pot fi prelucrate de noi doar în anumite scopuri.
Dreptul la portabilitatea datelor: Aveți dreptul de a primi datele dumneavoastră cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat, în format structurat, comun și care poate fi citit de aparate, și aveti dreptul de a transmite aceste date unei alte entități fără obiecții din partea noastră.
Dreptul de a obiecta: Aveți dreptul de a obiecta, pe motive legate de situația dumneavoastră, în orice moment, față de prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal de către noi, și ni se poate solicita să nu vă mai prelucrăm datele cu caracter personal. Dacă aveți dreptul la obiecție și vi-l exercitați, nu vom mai prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în scopul respectiv. Exercitarea acestui drept nu presupune niciun cost. Acest drept poate fi invalidat în special dacă prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este necesară pentru formalitățiile aferente încheierii unui contract sau pentru îndeplinirea unui contract deja încheiat.
Drepturile menționate mai sus se vor exercita prin formularea unei cereri în forma scrisă, datată şi semnată, înaintată către Imperial Agency la adresa de email: office@Imperial Agency.ro
În cerere, puteți arăata dacă doriți ca informațiile să fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi şi de poştă electronică, sau printr-un serviciu de corespondență care să asigure ca predarea vi se va face numai personal. Vă rugăm să țineți cont că înainte de a da curs oricărei astfel de cereri, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea, pentru a ne asigura că solicitarea provine chiar din partea dvs.
Unde îți trimitem datele
Comentariile vizitatorilor pot fi verificate printr-un serviciu automat de detectare a spamului.
Alte societăți: Transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal altor companii colaboratoare, în masura permisă de legislația aplicabilă pentru interesele legitime ale companiei noastre, în vederea facilitării comunicării interne și administrării sarcinilor împreună cu alte societăți, pentru facilitarea cooperării și comunicării între societăți, pentru scopuri de marketing.
Transferăm datele dumneavoastră terților doar dacă dumnevoastră v-ați dat în prealabil acordul explicit, printr-un click sau selector din cadrul unuia dintre chestionarele accesate de către dumneavoastră. De asemenea, transferăm datele dumneavoastră terților doar după ce dumneavoastră v-ați dat în prealabil acordul printr-un click pe un link într-un email sau doar după ce dumneavoastră ați accesat o pagina din siteul nostru sau al unor terți parteneri.
Terți: Imperial Agency și/sau alte societăți vă pot transfera datele unor agenții guvernamentale și de reglementare, instanțe și alte autorități guvernamentale, conform prevederilor legislației aplicabile, în baza Art. 6(1) (c) GDPR, și consultanților externi cu rol de operatori de date (de exemplu, avocati, contabili, auditori etc.) în baza Art. 6 (1) (f) GDPR.
Prestatori de servicii (din cadrul Imperial Agency și din afara acestuia): în cadrul operațiunilor sale comerciale normale, Imperial Agency încheie contracte cu prestatori de servicii, în vederea desfășurării anumitor sarcini legate de administrarea clientelei sau IT, de gestionarea furnizorilor la nivel global, furnizarea sistemelor și rețelelor globale securizate ca prestator de servicii pentru companianoastră, unde toate sau unele companii pot prelucra date cu caracter personal, inclusiv pentru: procesarea plăților (de ex. bănci, procesatori de plăți etc.), livrarea produselor (de ex. transportatori/curieri), organizarea campaniilor și desemnarea câștigătorilor (de ex. agenții de marketing și publicitate).
Prestatorii terți de servicii au semnat clauze de confidențialitate și nu li se permite să utilizeze datele dumneavoastră cu caracter personal în alte scopuri decât cele menționate în prezenta Politică de Confidențialitate cât și în politicile acestora de confidențialitate.
Perioade de retenție
Datele cu caracter personal prelucrate în scopurile menționate în prezenta politică de confidențialitate vor fi păstrate doar cât este necesar, pe durata existenței contactului cu Imperial Agency și ulterior, în timpul unei perioade de tranziție (de exemplu, pentru primirea unui răspuns la solicitarea dumneavoastră) sau pentru oricare altă perioadă mai îndelungată în care societatea noastră are obligația legală de a arhiva datele cu caracter personal.
Dacă se inițiază o acțiune judiciară, datele cu caracter personal pot fi păstrate până la finalul acestei acțiuni, inclusiv eventualele perioade de recurs, iar apoi vor fi șterse sau arhivate, conform prevederilor legislației aplicabile.
În principiu, vă vom păstra datele cu caracter personal pe durata solicitată sau permisă de legislația aplicabilă. Ulterior, vom elimina/șterge datele dumneavoastră cu caracter personal din sistemele și evidențele noastre și/sau vom lua măsuri pentru a le anonimiza, astfel încat să nu mai puteți fi identificat în baza acestora.
În toate cazurile, datele cu caracter personal din contractele, comunicarile și alte documente identificate pot fi supuse unor cerinte legale de păstrare, care necesită, în principiu, păstrarea de până la 10 ani.
Proceduri de securitate
În conformitate cu legislația europeană pentru protecția datelor, folosim proceduri rezonabile pentru a preveni accesul neautorizat şi folosirea neadecvată a datelor cu caracter personal.
Utilizăm sisteme şi proceduri adecvate pentru a proteja şi securiza datele cu caracter personal pe care ni le transmiteți. De asemenea, folosim proceduri de securitate şi restricționari tehnice şi fizice ale accesarii şi folosirii datelor cu caracter personal pe serverele noastre. Numai personalul autorizat poate accesa datele personale în timp ce lucrează.